Termenii şi condiţiile următoare se aplică tuturor comenzilor plasate de client (denumit în continuare „dumneavoastră”) către societatea Clover Shop Online SRL, identificată la Registrul Comerţului cu numărul J40/11146/05.06.2024, având Cod Unic de Înregistrare 50183923, denumită în continuare „CloverStore”, „nouă ” sau „noi”, pe site-ul cloverstore.ro.
Prin utilizarea cloverstore.ro şi/sau prin plasarea unei comenzi, vă obligaţi să respectaţi termenii şi condiţiile specificate mai jos („Termenii”). Înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asiguraţi că aţi citit şi înţeles Termenii.
Doar persoanele fizice cu vârsta minimă de peste 18 ani împliniți, care nu se află sub tutelă, nu activează ca persoane juridice și care au adresa de livrare în România (excluzând companiile de redirecționare a coletelor) pot plasa o comandă.
Includerea oricăror produse sau servicii pe cloverstore.ro la un moment dat nu implică sau garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Ne rezervăm dreptul de a modifica din când în când aceşti Termeni fără a vă notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica Termenii specificaţi pe cloverstore.ro la momentul plasării comenzii.
Experiența pe CloverStore
CloverStore se angajează să ofere cea mai bună experiență online utilizatorilor săi. Pentru a asigura funcționarea optimă a serviciilor noastre, utilizatorii trebuie să respecte următoarele reguli:
Ne rezervăm dreptul de a bloca imediat accesul la site și de a închide contul oricărui utilizator care încalcă aceste reguli sau orice altă prevedere din acești termeni și condiții.
Preţurile afişate pe cloverstore.ro includ taxa pe valoarea adăugată prevăzută de lege, dar nu includ o taxă de livrare.
Taxa de livrare pentru fiecare comandă va fi aceeaşi, indiferent de mărimea sau greutatea comenzii dumneavoastră. Costul pentru fiecare metodă de livrare este indicat clar în timpul procesului de finalizare a comenzii. Taxa standard de livrare este de 23,99 LEI. În cazul în care nu vă putem livra integral comanda şi trebuie să efectuăm mai mult de o livrare, nu veţi suporta o taxă suplimentară pentru livrările ulterioare.
Opţiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul cloverstore.ro Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi paginile referitoare la Contact.
Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-ați furnizat adresa de e-mail, veți primi o confirmare prin e-mail. Dacă, din orice motiv, nu putem procesa comanda, vă vom informa cât mai curând posibil. Dacă am primit deja plata pentru comanda dvs., vom încerca să vă rambursăm suma utilizând aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o. Dacă sunt necesare alte aranjamente, vă vom comunica acest lucru și vă vom solicita să contactați Serviciul pentru Clienți CloverStore pentru a finaliza rambursarea.
CloverStore depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea şi procesarea comenzilor şi va încerca să livreze comanda dumneavoastră la o adresă de domiciliu sau la altă adresă din România, conform opţiunii de livrare selectate de dumneavoastră.
CloverStore va încerca să depună diligenţe pentru expedierea comenzilor în cel mai scurt timp cu putinţă şi în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorinţa noastră este să livrăm comanda în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare din momentul expedierii sale. Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, va aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii. În cazul în care termenul de livrare depăşeşte 30 de zile, puteţi anula comanda.
Puteţi anula comanda returnând produsele într-un termen de 30 de zile de la primirea acestora. Dacă aţi plătit pentru aceste articole, vi se va rambursa o sumă care va include taxele de livrare standard ale CloverStore.
Dacă doriți să anulați sau să returnați comanda, vă rugăm să contactați cloverstore prin formularul de Contact și apoi să ne returnați articolele (articolele) în conformitate cu prevederile secțiunii 6 (Returnări) de mai jos în cele 30 de zile specificate în secțiunea 5.1 de mai sus. Noi vom încerca să efectuăm rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dumneavoastră) în cel mai scurt timp cu putinţă, cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare, cu condiţia ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-aţi returnat. Poate fi utilizată o altă metodă de plată pentru rambursare cu condiţia ca dumneavoastră să fiţi de acord cu această modificare; acest lucru nu va genera cheltuieli suplimentare.
Dacă articolul pe care l-aţi primit prezintă defecte, vă rugăm să notificaţi imediat societatea CloverStore şi să returnaţi articolul conform secţiunii 6 (Returnări) de mai jos. Pentru orice produse considerate defecte, CloverStore va efectua o rambursare integrală. Prevederile specificate aici nu limitează niciun drept aplicabil prevăzut de lege.
CloverStore garantează o rambursare integrală conform secțiunii 5 (Anularea comenzii), cu condiția ca toate articolele să fie returnate în aceeași stare în care erau la primire. Aceasta înseamnă că articolele nu trebuie să fie deteriorate, murdărite, spălate, modificate sau purtate (cu excepția probării lor), și că orice etichete ale articolului sau coletului trebuie să fie intacte.
Pentru a returna o comandă plasată pe site-ul cloverstore.ro, vă rugăm să accesați formularul de contact disponibil pe site. Completați formularul cu informațiile necesare, inclusiv numărul comenzii și motivele returului. După completarea formularului, veți fi contactat telefonic de unul dintre operatorii CloverStore pentru a discuta detaliile și modalitatea de retur. Operatorul vă va oferi toate instrucțiunile necesare pentru a finaliza procesul de retur și a obține rambursarea.
Card de debit
Puteţi introduce detaliile plăţii la momentul plasării comenzii utilizând un card valabil de credit sau de debit (VISA, Maestro sau Mastercard). Suma aferentă va fi debitată până la expedierea bunurilor. CloverStore îşi rezervă dreptul de a verifica valabilitatea cardului de credit sau de debit, solvabilitatea în raport cu valoarea comenzii şi dacă datele privind adresa cumpărătorului sunt corecte. În funcţie de rezultatul acestor verificări, putem refuza anumite comenzi. Vă rugăm să rețineți că orice comision bancar va fi suportat de dumneavoastră.
Numerar la livrare
Puteţi alege să plătiţi în numerar la livrare atunci când primiţi bunurile, fără alte cheltuieli suplimentare.
Toate drepturile de proprietate intelectuală, inclusiv mărcile și drepturile de autor de pe cloverstore.ro, aparțin companiei Clover Shop Online SRL. Orice utilizare a site-ului cloverstore.ro sau a conținutului acestuia, inclusiv copierea sau stocarea parțială sau integrală a conținutului, în alt scop decât pentru uz personal și necomercial, este strict interzisă fără permisiunea prealabilă a CloverStore.
SC Clover Shop Online SRL
Bucuresti, Sector 3, Drumul Gura Putnei, Nr 45D, Camera 1, Scara 1, Etaj 4, Ap. 31
Cod Unic de înregistrare: 50183923
Identificată la Registrul Comerţului cu numărul J40/11146/05.06.2024
Contact: Formularul de contact disponibil pe site.